kolmapäev, 25. juuli 2007

Kreeka pildid


Väke lahesopp Pilioni poolsaarel, teisel pool Volost. Koht kus filmiti Mamma Miat, mis iganes see ka ei ole aga seal mängisid Pierce Brosnan ja Meryl Streep. Peaks vaatama. Nostalgia mõttes. Üks ilusamaid lahesoppe, mida ma näinud olen, ka Kreekas.

Kerkira Vana Linnus, mis ulatub linnast poolsaarena välja ning kui ma Lonely Planetist õigesti aru sain, siis seetõttu on Kerkira linnal huumoriga hüüdnimi - Kastropolis, kuna poolsaare mõlemal küljel asub arvestatav tühimik ehk pisike-pisike lahetaoline moodustus. Saate siis aru jah?


Kalataverna Pilioni poolsaarel.


Selline oli Korfu valdav arhitektuur. Hämmastavalt mitte-kreekalik.















και το πλοιο φευγει!

2 Comments:

pätu ütles ...

Tahtsin juba enne tegelikult paari asja öelda, siis kui sa kirjutasid sellest, et tavaliselt häire jaoks mõeldud valjuhääldist karaokele kutsuti ja siis kui hispaania mañanast rääkisid, ent asi jäi laiskuse taha pidama, aga nüüd nende Kreeka piltidega seoses, ei saa mitte vaiki olla. Esiteks et nii nostalgiline. Eriti kuna ma oma Kreeka aja jooksul käisin ikka päris mitu korda Korful, oli nagu teine kodu. Ja siis tahtsin oma teadmisi jagada, et Korfu arhitektuur on sellepärast nii hämmastavalt mittekreekalik, et seal võimutsesid tükk aega hoopis itaallased ja seda see arhitektuur ka peegeldab. Anna andeks kui asjata targutan.

A sa seda tead, et mul siin kommentaari all ütleb eestikeelne blogspot, et "Kirjastage oma kommentaar"?

pätu ütles ...

Õujees. Piret olen.