reede, 30. aprill 2010

Ποσειδῶν

Eestis on viimasel ajal mitmeid tooteid stiilis dipikaste a la kreeka, kus purgi etiketil püütakse selle nimi kirjutada kasutades osalt kreeka tähti, mis sarnanevad pildis mingite ladina tähtedega - näiteks E asemel on kreeka suur sigma Σ jne. Mis on iseeneseist veidi naljakas aga veel veidram on näha heebrea tähti sellises stiilis:

Tegemist konserveeritud tuunikalaga, mis ühe Kreeka jumala järgi siin nime saanud. Sellega seoses tuli meelde, et sain juuliks stipi Ioannina keelekursustele. Ilmselt ei julge kohapeal mainida, et tegu on Kreeka valitsuse stipendiumiga kui nad niigi pankrotis on. Ja üldse tuleks vist pigem EL-i või IMF-i selle võimaluse eest tänada.
---

Viimase kuu jooksul olen ainult Haifa-Tel Aviv marsruudil loksunud. Ja Haifa tähendab Karmeli mäe campust, paar korda olen alllinnas turu peal käinud ja korra ka randa jõudnud. Ühesõnaga tahaks väga väga reisida! Sveni siinoleku ajaks on plaane väga palju juba, selleks ajaks peaks lõputöö ka esitatud olema. Esitemene siht on Kinnereti /Galilea järvele velodega tiir ümber teha. Ma kujutan juba ette kuidas me saunalinad rataste sadulatele kinni teibime ja vaiksel sabatipäeval 70km maha uhame. Vaatame seda veel... Aga Masada, Surnumeri, Tel Aviv, Jeruusalemm (ma, häbi tunnistada, pole veel kordagi Yad VaShemis käinud...), Nablus, Akko, Kaisarea ja võib-olla midagi veel.

2 Comments:

ranna ütles ...

oii, kõlab mõnusalt see reisimine plaan. have fun!

ma ei hakka küsimagi, kuidas makaga on, sest mul endal piinlik, kui vastu küsitakse. seepärast jätan teema sinnapaika:P

monica ütles ...

Saan sulle esmaspäeval, 10. mail, kell 12.00 vastata kuidas on. See on viimane tähtaeg!