reede, 9. oktoober 2009















Campuse sissepääsu kontrollputkas:

- Do I have to show you my student card?
Do you have one?
- Yes
Then no

Imelik on tagasi olla. Ei tunnegi end nagu peata kana.

Hetkel olen veel arusaamatuste tõttu kaheses toas, selles viletsamas ühikas, kus eelmine aasta neid põrsasuuruseid prussakaid nägin. Siiani olen veel nii kärbsesuuruseid näinud. Asi seegi. Pühapäeval peaksin veidi viisakamasse tuppa saama.

Ilm on ilus ja lämbe Eesti suvi, ilmselt all linnas on veelgi palavam kui siin mäe otsas. Homme lähen randa kui teistele Bahai aedade tuuri tehakse.

Esmasp algavad juba loengud. Väga hea, tahaks juba õppida ja midagi teha. Lisaks on siin hulga programme nädalavahetusteks välja mõeldud, kõrbes beduiini telkides magamised, matkad mingite ojade kallastel, lõkkel toidu tegemised jne. Tuleb õhem magamiskott varuda. Ühesõnaga igav ei hakka ja kui mõni lohelane otsustab kevadel siia tulla, siis tean põnevaid kohti näidata.

Ja ma olen üle 30h ärkvel olnud. prrrrrr, peaks magama!

1 Comments:

krisDiii ütles ...

Wuhu! Mul käis vannitoas pastaka suurune rohutirts, 5ndal korrusel! :) põrsa suuruseid prussakaid parem ei taha ettegi kujutada!!!! :)