esmaspäev, 12. oktoober 2009

Olen endiselt selles viletsamas ühikas, sest mingi arvutivea tõttu nägid nad siin, et soovisin kahest tuba ja kõik ühesed ja ilusad ja puhtad ja viisakad toad on juba kinni. Kaks poolakat on ka sellises hädas, nii et ma pole vähemalt üksi ja ilmselt tuleb vist campus-est välja kolida, kui privaatsust ja puhtust igatseda. Aga veel ei tea. Mul juba ükskõik, tahaks omaette olemist ja oma kohvri lõpuks lahti pakkida ja kodus tunda.

Ilmad on ilusad ja suvised, 30kraadi ringis. Päevitus (põletus) enam nii väga ei valuta. (Muide, poest päikesekreeme küsides öeldi, et hooaeg on läbi ja enam neid juurde ei tule!!). Reede-laup on siis mingi matk Golani kõrgendikel. Selleks pean kähku matkaplätud ja seljakoti (ma ei tea, miks ma seda kaasa ei võtnud, tulin kontskingadel tippides oma kahe kohvriga, millel rattad all) rääkimata magamiskotist, aga seda saab siit ehk laenata.

Täna oli heebrea keele test ja õhtul selgub, mis rühma satun kuigi ma juba tean, et ilmselt edesijõudnud algajad ehk alef šteim.

Ja jällegi on mul dilemma või trilemma siin, mida eelistada. Kas õppimist, sotsiaalset poolt (peod, matkad, ühised filmivaatamised jne jne - mõistagi praegu on see esiplaanil, sest tuleb endale talveks .. hmm noh, sõpru varuda :D või kolmandana - UND! Kõike korraga ei saa... Siin pilt esimesest hookah õhtust.

0 Comments: